0 ۰
محصولی در سبد خرید نیست.

سوالات متداول

لیدی جامه چه فرقی با سایتهای دیگه داره

اینجا هیچوقت کیفیت فدای کمیت نمیشه و تمام محصولات با کنترل کیفیت برای فروش قرار داده میشن

سفارشمو چطوری پرداخت کنم؟

بعد از انتخاب کالاهای مورد نظرتون، به سبد خرید برید، گزینه ادامه خرید رو بزنید و اطلاعات شخصیتون رو پر کنید و روی دکمه پرداخت کلیک کنید تا وارد درگاه بانک شوید و سفارشتون رو تکمیل کنید

دقیقا چه اتفاقی بعد از سفارش دادن میوفته؟

سفارش شما توی سیستم ما ثبت میشه و بعد از تایید پرداخت بانکی پردازش سفارش شروع میشه

آیا فاکتوری هم برای پرداختم دریافت میکنم؟

بعد از پرداخت موفق میتونید به حساب کاربری خودتون مراجعه کنید و فاکتور خریدتون رو اونجا به صورت تصویر یا pdf دانلود کنید. لازم به ذکره که در حال حاضر امکان صدور فاکتور رسمی نداریم و تنها فاکتوری که میتونید دریافت کنید، فاکتور خرید سایت لیدی جامه است

تحویل کالا چقدر زمان میبره؟

سفارشات شما ۸ ساعت کاری پردازش شده و ظرف ۲۴ ساعت تحویل اداره پست میشه و از اونجا تحویلش به شما به عهده شرکت پسته

سوالات متداول

چه زمانی هزینه سفارش از حساب بانکی من گرفته میشه؟

به محض تکمیل خرید و انتخاب دکمه پرداخت در صفحه درگاه بانک، هزینه سفارش از حساب بانکی شما کسر میشه و به صفحه تشکر از خرید شما هدایت می شوید. همچنین همزمان پیامک ثبت سفارش هم براتون ارسال میشه

لیست مورد علاقه چیه؟

وقتی از یه سری کالاها خوشتون میاد ولی الان نمیخواید خرید کنید ولی شاید دوست داشته باشید بعدا دوباره بهشون یه سری بزنید، از صفحه خود محصول روی علامت قلب کلیک می کنید و این محصول به علاقه مندی های شما توی حساب کاربریتون اضافه میشه

اگر محصول خراب تحویل گرفتم باید چکار کنم؟

محصولات ما همیشه بعد از کنترل کیفیت و تصویربرداری سلامت کالا برای شما ارسال میشن ولی استثنا همیشه وجود داره. اگه همچین محصولی به دستتون رسید از جایی که خرابه عکس بگیرید و توی شبکه های اجتماعی یا پیام رسان ها برامون بفرستید. بررسی میکنیم و در صورت صحت ادعای شما محصول رو پس میگریم و وجه شما رو عودت میدیم. لازم به ذکره که از خرید شما نباید بیش از ۷ روز گذشته باشه

اگه بعد از خرید فهمیدم محصول اشتباه بوده چکار کنم؟

اگر اشتباه از ما بوده و محصول ارسالی با آیتم های خرید شما مغایرت داشته باشه، اون محصول رو با هزینه ما برامون پست کنید. محصول رو بدون قید و شرط ازتون تحویل میگریم و کالای صحیح رو دوباره براتون پست میکنیم.

اگر هم خودتون متوجه شدین که اشتباه خرید کردین، باز هم امکان پس فرستادن و تعویض محصول وجود داره، فقط ایندفعه هزینه پستیش با خودتونه

کد رهگیری پستی که برام پیامک شده چیه؟

بعد از تحویل کالای شما به پست توسط ما، کد رهگیری پستی رو براتون پیامک میکنیم که با اون میتونید توی سامانه رهگیری مرسولات پستی شرکت پست به آدرس: tracking.post.ir ببینید کالای شما الان دقیقا کجاست؟ و از صحت ارسال محصول خیالتون راحت بشه