0 ۰تومان
محصولی در سبد خرید نیست.

طبق قانون حاکم بر تجارت الکترونیک تمام فروشگاه های اینترنتی و پلتفرم های خرید آنلاین ملزم به ارائه 7 روز ضمانت بازگشت کالا می باشند که لیدی جامه از این قانون مستثنی نیست و طبق مفاد توافق زیر به این قانون پایبند می باشد.

شرایط کالا جهت باز پس گیری

کالای ارسال شده برای خریدار نباید استفاده شده باشد، اما به علت نوع خاص کالای ارائه شده در این وبسایت (لباس زنانه) به جهت بررسی تناسب کالا برای مصرف کننده، استفاده از آن فقط یکبار و به مدت کوتاه و صرفا جهت اطمینان از سالم بودن کالا بالا مانع می باشد. تیم کنترل کیفیت لیدی جامه قبل از ارسال کالا سلامت کالا را مورد بررسی قرار داده و قبل از بسته بندی از کالا تصویربرداری انجام می دهد. اما همیشه استثنا وجود دارد و در صورت اثبات این قبیل مغایرت ها، لیدی جامه موظف به بازپس گیری کالا در بازه زمانی فوق و عودت مبلغ پرداخت شده خریدار می باشد. همچنین هزینه های مربوط به حمل و نقل کالا در این بازه زمانی به عهده فروشنده (لیدی جامه) می باشد. بدیهی است در صورت اثبات عدم تطابق شرایط کالای ارسال شده به خریدار، پس از بازگشت آن به فروشنده (طبق تصویربرداری انجام شده قبل از ارسال کالا)، هیچ مسئولیتی متوجه مدیریت این وبسایت نبوده و خسارت ناشی از ناتوانی در استفاده صحیح خریدار از کالا به عهده وی می باشد. به طور خلاصه اگر خریدار به کالای فروخته شده (لباس) خسارت وارد کرده باشد، وجه پرداخت شده وی عودت داده نخواهد شد.

مدارک مورد نیاز

لازم است خریدار محترم رسید وجه پرداخت شده و اطلاعات مربوط به سفارش خود را که در زمان ثبت سفارش از طریق پیامک و ایمیل از طرف لیدی جامه برای وی ارسال شده بوده است را جهت احراز خرید برای عودت وجه پرداخت شده ارائه نماید. پس از بازگشت کالا و بررسی شرایط کالا، از طرف لیدی جامه با خریدار جهت عودت مبلغ خرید وی تماس برقرار خواهد شد. خریدار ملزم به ارائه شماره شبا بانکی خود جهت پس گرفتن مبلغ پرداخت شده و دریافت رسید آن که از طریق یکی از پیام رسان های عام یا از طریق ایمیل می باشد. ارائه شماره تماس معتبر و یا ایمیل صحیح و فعال جهت دریافت رسید پرداخت الزامی است.

نحوه بازپس گیری کالاها

ارسال کالا در لیدی جامه توسط شرکت پست انجام می گیرد و به همین جهت بازپس گیری کالا نیز به همین شیوه خواهد بود. خریدار محترم باید کالای عودتی خود را مجددا از طریق پست به آدرس ارسال شده روی بسته پستی اولیه ارسال نماید. هزینه مرسوله پستی عودتی در بازه ضمانت 7 روزه به عهده لیدی جامه می باشد و خریدار می تواند مرسوله خود را به صورت پرداخت در محل برای ما ارسال نماید. بدیهی است مسئولیت حمل و نقل کالا با شرکت پست می باشد و لیدی جامه مسئولیتی در قبال عدم حمل و نقل صحیح و در نتیجه آن خسارت احتمالی وارده به کالا در پروسه حمل نقل را نخواهد داشت. در نتیجه به خریدار محترم توصیه می شود کالای عودتی خود را در شرایطی که ارسال شده بود مجددا بسته بندی کرده و سپس تحویل شرکت پست دهند.

شرایط خاص

در برخی موارد به علت های نامعلوم ممکن است درگاه های بانکی اینترنتی دچار اختلال شده و پس از کسر مبلغ از حساب خریدار، مبلغ پرداخت شده وی از درگاه بانکی به حساب فروشنده واریز نشود. در این شرایط لازم است خریدار محترم 72 ساعت منتظر شده و اگر مبلغ به حساب وی برگشت داده نشد با پشتیبانی بانک خود تماس گرفته و عودت وجه پرداخت شده را مطالبه نماید.

هدایا

لیدی جامه در راستای احترام به حق مصرف کننده به صورت مناسبتی اقدام به ارائه هدایا به صورت اشانتیون یا کوپن تخفیف خریدهای آتی به صورت ارسال پیامک یا ارائه آنها همراه با بسته بندی کالا می نماید. بدیهی است خدماتی که به صورت هدیه ارسال می شوند امکان بازپس گیری یا عودت را نخواهند داشت.

ثبت نام و اقدام به خرید در این وبسایت به منزله قبول شرایط فوق از طرف خریدار می باشد.